آسمان گریه کن که تو هم تنهایی..

اینجا فقط بارانی است ... پس هر چه دوست دارید زیر باران بمانید .

آسمان گریه کن که تو هم تنهایی..

اینجا فقط بارانی است ... پس هر چه دوست دارید زیر باران بمانید .

بشنو ....


            بشنو باز صدای کسانی را بشنو که از دور صدایت می کنند                  

  بشنو با  آن دلی  بشنو که باید راهش را بر مسیر آنان باز کنی


     صدای قلبت آرام آرام تپش آنها را خواهد گرفت


    خودت را اذیت نکن فقط بشنو که چگونه آنان شنیدند  نشنیدها را


       من می توانم با همین تن ضعیف و حقیرم با همین دل   

               

                دلی که صفای خود را از دست داده بشنوم چرا که


                  یاد گرفته ام می توان شنید و دل را با عشق صفا داد.


عکس معراج شهدا اهواز







      

آیا می توانی ؟

امروز خودت را آماده کرده ای برای سفر یا نه؟

آغاز سفر کردن نزدیک است بدان خدا تو را دوست دارد برای همین تورا برای این سفر انتخاب کرده است !

هنوز که آماده نیستی ؟

آیا هنوز شک داری که می توانی فر صت را غنیمت بشماری ؟

آیا می توانی با زهم همچون گذشته توکلت بر خدا را فراموش نکنی و او را برای لحظه لحظه که با تو بوده شکر کنی و قدمهخایت را محکم برداری ؟

آیا می توانی ؟

هزار راه ....

هزار راه

هردفعه منتطر نسیم بهارم تا بوئی از جانب تو برایم هدیه بیارد 


همه منتظرن


بیا تا در این بهانه انتظار نا امید نشویم که می آئی 


و  تو را در قامت آسمانیت نظاره گر باشیم .


-----

صدای گامهایت را می شنوم.....

 سراسر بوی خدا می دهد .



یه جمله برای خدای آسمان ...


 
سلام من را بپذیر
از خستگی و ناراحتی بلند شده ام تا  با نسیم صبحگاهی ات  آشتی کنم و بدانم  ای تمام هستی من
آیا باز مرا می پذیری ؟
آیا باز مرا دوست داری ؟
آیا باز مرا برای خود تربیت می کنی ؟
وآیا تا آخر هوایم را داری ؟

دوستت دارم به اندازه ی تمام آنچه دوست ندارم .

باز دلم ....

دلم تنگ شده است

برای دیدار عزیزان

چه شده که دلم هر روز بهانه می گیرد .....چه شده که دیگر طاقت ندارد

هر روز خاکی بودنت را به یاد می آورم !هر روز صمیمیت ترنم دلت را بیاد می آورم

هنوز اهسته اهسته دارم به سمتت می آیم

ای دوست دار تمام عاشقان


هنوز هم عاشقم هستی ؟؟؟؟؟؟؟