آسمان گریه کن که تو هم تنهایی..

اینجا فقط بارانی است ... پس هر چه دوست دارید زیر باران بمانید .

آسمان گریه کن که تو هم تنهایی..

اینجا فقط بارانی است ... پس هر چه دوست دارید زیر باران بمانید .

سلام بر تو

 @};- سلام به زیباترین مخلوق خدا سلام بر تو  @};-
توئی که از پشت پنجره ی عشق نظاره گرم
حاضرم فرصت عاشق شدن را کوتاه کنم تا مجنونت شوم
حاضرم یه دقیقه نفسم را نگه دارم تا بیشتر تو را حس کنم
تا باورت کنم که تو م مثل من عاشقی 
تا باور کنم تو هم مرا باور داری
تا تو را همیشه در ورای انچه دوست دارم ببینم
عاشقم باش تا در صمیمی ترین لحظات بخوانمت

تا بخوانمت   @};-

زمان را دوست بدار !!!

آسان برای هر چیز بهانه ای است حتی دوست داشتن @};- فرصت را عزیز بدان دوستش بردار اما عاشقش نشو که تو را  به سرزمین تخیل می برد 
 
باشد که تو بدانی این تو هستی که برای زمان عزیزی نه او  :)

زمستانی اما ...

سفیدیت را دوست دارم پاکیت را دوست دارم

اکنون که دامنت را در ورطه ی اینجا گسترانیدی باز دوست میدارم

فاصله نیامدنت را فاصله ی دیر آمدنت را به بهای چند سال عمرم سپری کردم

اما

حالا آمدی تا مرا در عشق یخ زده ام آب کنی

هر چند هنوز سردیت را احساس میکنم

ان قدر بغلت می کنم که گرمی من سردی تو را از بین ببرد.


با تو وقتی همگام می شوم  باید مواظب باشم که با من شوخی نکنی چرا که هر که با تو سر خوشانه رفتار کرد به زمین خورد .

این اخلاق خاص توست و من آنرا دوست دارم .

برف تو را می گویم دانه دانه ات را دوست دارم !!!